Prekės pasirinkimo principai

Šiais laikais vartotojams pateikiama prekių pasiūla yra be galo didelė. Parduotuvių lentynose galima išvysti įvairių gamintojų siūlomus produktus, na o visa tai išties apsunkina apsisprendimą. Žinoma, neretai žmonės užsuka į parduotuvę ir pagriebia pirmą pasitaikiusią prekę, net nesvarstydami galimų alternatyvų. Visgi, galima drąsiai teigti, jog nemaža dalis vartotojų prekės pasirinkimui skiria pakankamai daug laiko ir stengiasi išsirinkti patį geriausią variantą. Taigi, jei jums įdomų, į ką atkreipti dėmesį, renkantis iš milžiniškos pasiūlos – štai keletas patarimų.

prekės-pasirinkimasAnt prekių pakuočių dažniausiai gausu informacijos. Kartais pastaroji naudinga, o kartais ne, tačiau lipnios etiketės visada perspėja, jog verta atkreipti dėmesį. Įpakavimo apačioje ar galinėje pusėje dažniausiai randami lipdukai, kuriuose, kuriose nurodomas prekės aprašymas įvairiomis kalbomis bei naudojimosi instrukcija. Nesvarbu kokią prekę nuspręstumėte įsigyti, lipnios etiketės yra pagrindinis informacijos šaltinis, kuris gali lemti jūsų apsisprendimą. Šioje etiketėje taip pat neretai rašomos produkto importuotojas bei pastarojo kontaktai. Taigi, jei įsigijote daiktą ir norite susisiekti su oficialiu atstovu Lietuvoje, kontaktų bei kitos reikalingos medžiagos ieškokite lipnios etiketės apačioje.

Žinoma, neretai prekių aprašymai yra spausdinami tiesiog ant dėžučių, tokiais atvejais kontaktai, įmonės internetinės svetainės adresas ir kiti duomenys yra pateikiami ant įpakavimo. Taigi, perskaičius prekės aprašymą bei naudojimosi instrukciją, reikia atkreipti dėmesį ir į papildomus informacijos šaltinius. Lipdukai, esantys prie prekės pavadinimo ar paradinėje pusėje yra taip pat labai svarbūs. Neretai juose pateikiama maisto gaminių energetinė vertė ar kiti svarbūs aspektai. Kaip pavyzdį galima paminėti sausų pusryčių dėžutes. Galima pastebėti, jog ant jų klijuojami lipdukai informuoja vartotoją apie šimte gramų esančias kalorijas. Taigi, jei jums ši informacija vertinga bei daro įtaką priimant sprendimą, kurią prekę pasirinkti, ieškokite šių ženklinimo priemonių.

Galiausiai, atkreipkite dėmesį į kainas. Žinoma, ne kiekvienam pirkėjui aktualu sutaupyti, tačiau galima drąsiai teigti, jog nė vienas jų nenori permokėti ar likti apgautas. Žvalgantis po parduotuvių lentynas, klientų akis labiausiai patraukia spalvotos etiketės, įspėjančios apie vykstančią akciją ar taikomą nuolaidą. Tai visiškai normalus reiškinys, mat tokio tipo reklama sukurta skatinti pardavimus, na o jūsų reakcija tik įrodo, jog parduotuvė savo darbą atlieka tinkamai. Visgi, šiuose pasiūlymuose galima įžvelgti ir neigiamų padarinių. Žmogus pamatęs akciją, tuojau pat čiumpa prekę ir nesigilina į papildomą informaciją, kuri neretai pateikiama itin mažomis raidelėmis ir įspėja, jog nuolaida taikoma tik su specialia parduotuvės kortele. Žinoma, jei pastarąją turite – jums nekils problemų, priešingu atveju kasoje susimokėsite pilną kainą be nuolaidos. Taigi, jei žvalgotės į nukainotas prekes, įsitikinkite, jog galite pasinaudoti nuolaida.

79
Ačiū!
Klaida!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *