Ką reikia žinoti apie šviesas pradedančiajam vairuotojui

Nebūtinai pradedantysis vairuotojas turi tiksliai žinoti, kas yra xenon lemputes ir kaip jos tarpusavyje skiriasi, kaip montuojamos, tačiau tam tikrus niuansus jam būtinai reikės žinoti.

Teorija ir praktika: ilgosios šviesos

Teorijos egzamine nereikės žinoti, kuo pasižymi xenon lemputes d1s, tačiau reikės žinoti apie kritinius šviesų gedimus. Pavyzdžiui, naktį, jeigu nedega nors viena gabaritinė šviesa, jau negalima važiuoti. Taip pat negalima važiuoti, kai nedega priekinis kairysis žibintas, nes jis nurodo matmenis, ir yra pavojinga važiuoti be jo. Nebent galima įsijungti avarinę signalizaciją ir tuomet bandyti judėti iki tam tikros remonto vietos. Taip pat vietoje tos šviesos dar galima įsijungti rūko žibintą. Visais atvejais, tai yra gana sudėtingas dalykas.

Xenon automobiliuiLabai daug dėmesio Ket skiria ilgųjų šviesų naudojimui ir jo taisyklėms. Taigi, reikėtų žinoti, kad šios šviesos iš tiesų labai padeda vairuotojui matyti kelyje, kuomet važiuojama naktį. Tačiau apskirtai su jomis važinėti nėra gerai, kada kelyje yra kitų eismo dalyvių. Kodėl? Visų pirma, todėl, kad jos akina. Taigi, dėl to yra daug sugalvota taisyklių, kurių būtina laikytis, norint saugiai važiuoti. Praktikoje yra sakoma, kad jeigu jus akina kitas vairuotojas, tai jis geriausiai supras, kad turi persijungti šviesas, tik tada, kai kitas žmogus jam paspigins į akis. O teorijoje tai skamba taip: draudžiama akinti kitą vairuotoją, jeigu jus akina. Turite įsijungti avarinę signalizaciją. Tačiau realybėje tai neveikia. Taigi, praktika ir teorija niekada nesutaria būtent šiuo klausimu.

Sėdus už vairo: priprasti prie posūkio

Taip pat svarbu tiks sėdus pirmą kartą už vairo, priprasti prie kairėje esančio posūkio signalo persijunginėjimo. Tai keistas dalykas, nes turi tiesiog formuotis visiškai nauji įgūdžiai, ir jiems formuotis reikia tiesiog labai pamažu. Dar ir dabar galima kelyje sutikti žmonių, kurie net ir turėdami neblogą vairavimo stažą, visgi važiuoja labai rizikingai ir, pavyzdžiui, kartais parodo posūkio signalą ne laiku, klaidinančiai. Arba neparodo jo posūkio metu. Taigi, įgūdžiai turi formuotis iškart, tačiau kartais jie taip ir nesusiformuoja arba tiesiog išsitrina.

Nepamiršti įsijungti šviesų

Galų gale, sėdus į automobilį apskritai reikėtų nepamiršti to, kad jūs privalote įsijungti šviesas. Jokiu būdu negalima važiuoti be šviesų naktį, nes tiesiog žūsite. O dieną irgi jos būtinos, bet yra švelnesnės sankcijos ir padariniai, jeigu jos yra neįjungtos dienos metu.

492
Ačiū!
Klaida!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *