Ką reikia žinoti apie mobiliojo telefono garantiją?

Apsaugotas telefonasMobiliųjų telefonų pardavimai kiekvienais metais didėja ir vis daugiau pirkėjų nusprendžia pirkti tokius telefonus, kurie nesukelia problemų dėl gedimų. Vis dėl to, nėra jokių garantijų, kad net ir pats brangiausias telefonas nesuges, todėl reikia ieškoti kitų būdų, kaip išvengti finansinių nuostolių. Tam puikiai tinka telefono garantijos pratęsimas, kuris gali būti pasirenkamas perkant telefoną ir rinktis jį galima po privalomos dviejų metų gamintojo suteikiamos garantijos. Ką reikia žinoti apie tokias galimybes?

Daugelis pirkėjų nežino ar verta pratęsti garantiją. Tam priežasčių yra daug. Vieni pirkėjai galvoja, kad po dviejų metų privalomos garantijos telefonas jau bus atitarnavęs savo ir bus galima pirkti naujesnį telefoną. Kaip žinome, šiuo metu viskas labai greitai keičiasi ir labai greitai kuriamos naujos technologijos, todėl pirkėjams, kurie nori nuolat turėti naujus telefonų modelius, tikrai neverta rinktis galimybės pratęsti garantiją. Kiti pirkėjai nuolat bijo dėl to, kad teks remontuoti telefoną ir juo planuoja naudotis daug metų. Štai tokiems atvejams tikrai verta rinktis telefono garantijos pratęsimą. Tai tikrai bus naudinga. Taip pat reikia žinoti, kad reikia vertinti ir telefono kainą, nes jeigu tai labai pigus telefonas, tai galbūt ir neverta rinktis garantijos pratęsimo, nes vis dėl to, tokios paslaugos kainuoja papildomai. Jeigu tai brangiai kainuojantis telefonas, tai tikrai verta rinktis tokias paslaugas.

Šiuo metu populiarėja telefono garantijos pratęsimas. Tai daugeliu atvejų labai naudinga paslauga. Žinoma, reikia visuomet viską labai gerai apgalvoti. Kartais pirkėjai visko gerai neapgalvoja ir neapskaičiuoja. Tuomet ir galimi įvairūs netinkami sprendimai. Geriausia būtų surasti tinkamą telefoną ir pardavėją. Tada galima bus sužinoti, kokie galimi pasirinkimai. Kai žinosite tai, galėsite pasirinkti tinkamai.

Kaip jau žinote yra privaloma gamintojo garantija dvejiems metams, o vėliau gali pradėti galioti papildoma garantija. Ji pasirenkama taip pat tam tikram laikotarpiui. Tiesa, jis priklauso nuo garantijos suteikimo bendrovės arba nuo pardavėjo. Šiuo metu galimi pasirinkimai dažniausiai apsiriboja iki penkių metų. Gali būti, kad vienoje parduotuvėje norimas telefonas galės turėti papildomą trejų metų garantiją, o kitoje parduotuvėje galės turėti papildomą penkių metų garantiją. Pirkėjui reikės gerai viską apgalvoti ir rinktis tinkamą pasiūlymą. Jeigu nežinote, ką norite rinktis, tai galima paklausti pas pardavėjus arba pas garantinio aptarnavimo bendrovių darbuotojus, kad jums patartų ką geriau rinktis, o ko geriau nesirinkti.

531
Ačiū!
Klaida!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *