Google reklama ar seo – ką vertėtų pasirinkti?

Internetinio puslapio populiarinimas yra aktualus kiekvienam virtualios svetainės savininkui, o galimybių, kurios padėtų tą užtikrinti, šiandien galime rasti iš tiesų nemažai. Gana dažnu klausimu tampa tai, kuris galimų sprendimų gali būti palankesnis – seo optimizavimas ar Google reklama, taigi, apžvelkime pagrindinius šių pasirinkimų skirtumus.

Kai norisi greito rezultato…

Svarbu žinoti, kad pasirinkus seo optimizavimą niekas nevyksta labai greitai, ir kartais klientai tą laiko dideliu trūkumu. Šiandien, kuomet dauguma mūsų nuolat skuba, gana dažnai yra ieškoma tokių sprendimų, kurie galėtų užtikrinti kiek įmanoma greitesnius rezultatus, tad tokiais atvejais yra palankiau rinktis Google reklamą: kai ji bus patvirtinta, iš karto galėsite pastebėti, kad svetainės lankytojų srautas tapo gerokai didesnis, taigi, jei skubate, toks pasirinkimas gali būti tikrai palankus.

Jei siekiate, kad rezultatai būtų ilgalaikiai…

Žinoma, Google reklama gali būti užsakoma nuolatos, ir tai tikrai garantuos puikius rezultatus, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje tokios reklamos užsakymas gali būti pernelyg brangus. Kas kita, jei yra pasirenkama seo optimizacija: nors rezultatai bus pastebimi praėjus šiek tiek laiko nuo darbų pradžios, tačiau vėliau pasiektus rezultatus tereikės palaikyti, ir tai kainuos gerokai pigiau.

Google reklamos ir seo derinimas

Optimizavimas paieškos sistemoms ir Google reklama gali būti užsakomi kartu: tokiu atveju galėsite iš karto pastebėti rezultatus, o vėliau, kuomet internetinė svetainė jau bus pakilusi į pakankamai aukštas paieškos pozicijas, Google reklamos galėsite atsisakyti. Šių pasirinkimo galimybių derinimas tarpusavyje vienu šūviu leidžia nušauti du zuikius: rezultatus galėsite pastebėti iš karto, ir taip pat galėsite užtikrinti, kad pasibaigus reklamai lankytojų srautas vis dar liktų pakankamai didelis.

Kada Google reklama yra palankesnė?

Nors seo optimizavimas pasiteisina tikrai dažnose situacijose, tačiau tam tikrais atvejais Google reklama gali būti palankesniu sprendimu. Tokia galimybė kur kas labiau pasiteisina tais atvejais, kuomet tam tikros prekės ar paslaugos yra teikiamos gana ribotu laikotarpiu (pavyzdžiui, jei jos yra siūlomos kalėdiniu laikotarpiu, ar pan.) Ne visada yra įmanoma numatyti, kada optimizavimas paieškos sistemoms duos apčiuopiamus rezultatus, todėl Google reklama gali būti kur kas palankesniu sprendimu.

Jei dvejojate, kurią šių galimybių vertėtų pasirinkti, paprasčiausiai pasitarkite su seo paslaugas teikiančiais specialistais, ir jie tikrai galės duoti naudingų patarimų. Nėra vieno universalaus sprendimo, kuris būtų tinkamas be išimties visoms svetainėms, taigi, išgirsti specialisto nuomonę visuomet yra palanku.

Daugiau apie seo skaitykite angliškai : nuoroda, nuoroda, nuoroda.

Straipsnį pristato Digital Star

535
Ačiū!
Klaida!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *